علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

مقالات

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ چیست؟

یکی از مشکلاتی که کابران زیادی بابت آن با ما تماس می‌گیرند، روشن نشدن یخچال می‌باشد.

همانطور که می‌دانید یخچال فریزر ها دائماً در حال کار هستند. بنابراین ممکن است پس از مدتی استفاده از یخچال فریزر ها برای آنها مشکلاتی رخ دهد، یکی از این مشکلات، عدم روشن شدن یخچال می‌باشد. به این صورت که یخچال در حال کار است و به یکباره خاموش شده و دیگر روشن نمی‌شود.

بسیاری از افراد در چنین مواقعی به شدت نگران می‌شوند که حال چقدر باید هزینه کنیم تا یخچال تعمیر شود و آیا اضلا تعمیر می‌شود یا باید یخچال نو خریداری کنیم.

اما اصلاً نگران نباشید! ما در مرکز ریک سرویس با تکیه بر دانش و تجربه اکنون در خدمت شما هستیم تا بتوانیم یخچال شما را مثل روز اول تعمیر کنیم. برای دریافت خدمات ما تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید:

65 53 76 44 021
19 28 36 44 021
5465 583 0912

 


علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

ما در این مقاله 4 مورد از دلایل روشن نشدن یخچال سامسونگ را بررسی می‌کنیم:

  • مشکل در پریز برق و یا محافظی که یخچال را به آن وصل کرده اید : یکی از ساده ترین دلایل
  • خراب بودن اورلود یخچال نیز می‌تواند سبب روشن نشدن یخچال سامسونگ شود
  • معیوب بودن ترموستات یخچال نیز می‌تواند باعث روشن نشدن یخچال سامسونگ شود
  • پاره شدن یا جدا شدن سیم رابط در مدار یخچال

این ها برخی از دلایل روشن نشدن یخچال سامسونگ هستند و دلایل دیگری نیز برای این امر وجود دارد که نیاز به عیب یابی دقیقی خچال و تعمیر آن توسط تکنسین تعمیرکار می‌باشد.


روشن نشدن یخچال سامسونگ به دلیل خرابی پریز برق

همانطور که بالاتر نیز گفتیم، یکی از ساده ترین علت ها برای روشن نشدن یخچال عدم برق دار بودن پریز برق می‌باشد. در این مورد ابتدا پریز برق را با یک وسیله دیگر تست کنید اگر سالم بود، محافظ برق و سیم برق یخچال را نیز تست کنید. در صورتی که مشکل از پریز برق و یا محافظ برق و یا دوشاخه و سیم یخچال نبود، باید موارد دیگر را برای روشن نشدن یخچال سامسونگ بررسی نمایید.


روشن نشدن یخچال سامسونگ به دلیل خرابی اورلود

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

اورلود در یخچال فریزر ها در مسیر کمپرسور یخچال قرار دارد. بنابراین اگر اورلود در یخچال فریزر خراب باشد، یخچال روشن نمی‌شودخرابی اورلود برای تعمیر نیاز به تکنسین تعمیرکار دارد و اگر دانش فنی کافی برای این کار را ندارید بهتر است به آن دست نزنید و با تعمیرگاه یخچال سامسونگ تماس بگیرید، اما اگر خودتان دانش فنی کافی برای این کار را دارید می‌توانید برای تست اورلود یخچال در حالی که یخچال به برق وصل است، اهم متر را به اورلود وصل کنید.

اگر پلاتین های اورلود مشکل داشته باشند می‌توانید آنها را تعویض نمایید.

همیشه روی اورلود کد هایی نمایانگر جرایان نامی اورلود وجود دارد.

بنابراین اگر می‌خواهید خودتان اورلود یخچال را تعویض نماییید در هنگام خرید اورلود جدید باید دقت کنید که کد های اورلود جدید با کد های اورلود قدیمی یخچال یکسان باشد، در غیر این صورت به محض اتصال یخچال به برق، اورلود مدار الکتریکی یخچال را قطع می‌کند.


روشن نشدن یخچال سامسونگ به دلیل خرابی ترموستات

علت روشن نشدن یخچال سامسونگترموستات یخچال به گونه ای عمل می‌کند که در زمان لازم، دستور شروع کار را به کمپرسور یخچال صادر می‌کند و در زمان لازم نیز دستور قطع کار را به کمپرسور صادر می‌کند. شما می‌توانید ورودی و خروجی ترموستات را جدا کنید و آنها را به اهم متر وصل کنید سپس با چرخاندن ولوم اهم متر و شنیدن صدای قطع و وصل شدن آن می‌توانید متوجه شوید که آیا ترموستات سالم است یا خیر؟

اگر در زمان وصل شدن کلید، عقربه به سمت صفر متمایل بود، و در زمان قطع بودن به طرف بی نهایت متمایل بود یعنی ترموستات شما سالم است. و در غیر اسن صورت یعنی ترموستات یخچال شما خراب است. شما می‌توانید ترموستات را از محل آن خارج کنید و ایرادات آن را رفع نمایید و سپس مجدداً آن را در یخچال قرار دهید. در صورتی که نتوانستید آن را تعمیر کنید می‌توانید آن را تعویض نمایید.

توجه : در هنگام کار با ترموستات برای اینکه آن را از یخچال خارج کنید و به تعمیر آن بپردازید باید همواره توجه کنید که فشار زیادی به آن وارد نکنید، زیرا اگر فشار زیادی به آن وارد شود ممکن است لوله مویی یخچال آسیب دیده و در نتیجه گاز یخچال خارج شود.

به طور کلی پیشنهاد می‌کنیم که تعمیر ترموستات یخچال را به دست افراد متخصص بسپارید تا از بروز مشکلات بزرگتر در یخچال جلوگیری شود.


تعمیر روشن نشدن یخچال سامسونگ

برای عیب یابی و تعمیر روشن نشدن یخچال سامسونگ می‌توانید با ما تماس بگیرید، مرکز ریک سرویس با بیش از 25 سال تجربه در اامر تعمیر انواع یخچال فریزر اکنون از ساعت 8 صبح الی 12 شب در خدمت شما عزیزان می‌باشد:

  • 18 ماه گارانتی تعمیرات
  • هزینه پایین
  • دارای بیش از 25 سال تجربه در تعمیر انواع یخچال فریزر
  • تعمیر یخچال در زمان و محل دلخواه شما
  • پشتیبانی از 8 صبح الی 12 شب
  • استفاده از قطعات 100% اورجینال
  • و…

تنها کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید:

65 53 76 44 021
19 28 36 44 021
5465 583 0912

 

قیمت روز انواع ساید بای ساید

علت روشن نشدن یخچال سامسونگ

, , , , , , , , , , ,

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

*

code

مطالب مرتبط

فهرست